עסקאות ופרויקטים לבנייה במקרקעין

עסקאות מקרקעין

ההיבט המשפטי בעסקאות מקרקעין הינו היבט כבד משקל בין כלל ההיבטים השונים המצויים בעסקאות כאלה, והוא בא לידי ביטוי במספר מישורים – באופן רישום הזכויות בנכס הרלבנטי, בצורך בבדיקת זכויותיו של המוכר באותם מקרקעין, ובשימת לב לזכויותיהם של צדדים שלישיים במקרקעין. משרדנו צבר ניסיון של עשרות שנים בליווי עסקאות מקרקעין מכל הסוגים, ליווי פרוייקטים של בניה, החל משלב רכישת הקרקע ועד לרישום הזכויות על שם הרוכשים, רישום בתים משותפים, ליווי פרויקטים במסגרת תמ"א 38. 

כמו כן, משרדנו מטפל בנקיטת הליכים משפטיים שמטרתם אכיפת רישום הזכויות בפרויקטים שהליכי הרישום בהם הוזנחו או נתקלו בקשיים ובמסגרת זו מונו עו"ד ממשרדנו ככונסי נכסים לשם רישומם של בניינים וכן גרמו לאכיפת רישום הזכויות על יזמים סרבנים. 

משרדנו מופקד על מכירת דירות רבות בשנה, בעיקר באיזור המרכז, בפרוייקטים שונים. כמו כן, עוסק המשרד בייצוג בעלי נכסים, בין היתר תושבי חוץ, בטיפול שוטף בנכסיהם בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים. הניסיון והידע שנצברו במשרדנו מאפשרים לנו לתת ללקוחותינו ליווי מקצועי, אמין ויעיל גם בעסקאות מקרקעין סבוכות ומורכבות ולהאיר להם גם את ההיבטים המסחריים הכרוכים בעסקאות אלה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן