משרד עורכי הדין בר-און שגיא נוסד בשנת 1971 ומתמחה בתחום עסקאות במקרקעין וליווי פרוייקטים של בניה. עוה"ד אלי בר-און ושמואל שגיא מייסדי המשרד הם מעורכי הדין הותיקים והמנוסים בתחומם ועל לקוחותיהם נמנות חברות בנייה גדולות היוזמות פרויקטים נדל"ניים ומשקיעים גדולים בנדל"ן בישראל כולל משקיעים תושבי חוץ.

התמחויות ופעילויות המשרד​

למשרד התמחויות במגוון רחב בתחומי המשפט בנושאים הנוגעים למקרקעין, עריכת הסכמי קומבינציה, הסכמי מכר והסכמי ביצוע, ניהול מו"מ בין בעלי קרקע לבין יזמים, מיסוי מקרקעין, יזמות וארגון בעלי הון לרכישת מקרקעין ופיתוחם, קשירת עיסקאות בין רוכשי מקרקעין לבין קבלנים, השקעות, ליווי פיננסי, דיני ירושה וצוואות, ייצוג תושבי חוץ בהשקעות בנדל"ן מניב והשקעות אחרות של תושבי חוץ במקרקעין, רישום ופירוק חברות במיוחד חברות מקרקעין. כמו כן למשרד מחלקת ליטיגציה המטפלת בסכסוכים אזרחיים מגוונים ובכלל כך עררי מס שבח, תיקי אכיפת עסקאות במקרקעין, אכיפת רישום פרויקטים, פירוקי שיתוף במקרקעין, ליקויי בניה, סכסוכים כספיים וסכסוכי ירושות במיוחד בהקשר של מקרקעין. 

כמו כן, משרדנו מטפל בנקיטת הליכים משפטיים שמטרתם אכיפת רישום הזכויות בפרויקטים שהליכי הרישום בהם הוזנחו או נתקלו בקשיים ובמסגרת זו מונו עו"ד ממשרדנו ככונסי נכסים לשם רישומם של בניינים וכן גרמו לאכיפת רישום הזכויות על יזמים סרבנים. משרדנו מופקד על מכירת דירות רבות בשנה, בעיקר באזור המרכז, בפרוייקטים שונים. כמו כן, עוסק המשרד בייצוג בעלי נכסים, בין היתר תושבי חוץ, בטיפול שוטף בנכסיהם בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים. הניסיון והידע שנצברו במשרדנו מאפשרים לנו לתת ללקוחותינו ליווי מקצועי, אמין ויעיל גם בעסקאות מקרקעין סבוכות ומורכבות ולהאיר להם גם את ההיבטים המסחריים הכרוכים בעסקאות אלה.

משרדנו יזם רכישה של כ- 18,000 ממ"ר מחברת רובינשטיין ושות' בע"מ. רכישת הקרקע מומנה ע"י משקיעים תושבי חוץ וחברות ישראליות. משרדנו יזם גם את כל ההתקשרות המשפטית בין רוכשי הקרקע לבין קרדן נדלן בע"מ, חברת המזרח למכוניות בע"מ ויוניברסל ישראל בע"מ להקמת קומפלקס ענק המכיל קומה מסחרית, 13 קומות משרדים, חניון תת קרקעי דו מפלסי, חניון מעל גג הקומה המסחרית (כ- 1000 מקומות חניה). כל העבודה המשפטית וההתקשרות בין רוכשי הקרקע לבין קרדן נדלן בע"מ ואח' בוצעה במלואה ע"י משרדנו.

בין לקוחות המשרד

  • חברות בניה הבונות עשרות דירות בשנה כל אחת
  • מתווכים, יזמי נדל"ן וסוחרי מקרקעין
  • בעלי קרקעות
  • תושבי חוץ המשקיעים בישראל בנדל"ן מניב וביזמות נדל"ן למגורים, למסחר ולמשרדים ולתעשייה ומרכזים לוגיסטיים
  • משרדנו מייצג בעלי נכסים להשכרה בהיקף של מאות דירות, עשרות אלפי מ"ר  למשרדים ולמסחר וכן עשרות אלפי מ"ר של מבני תעשייה ומרכזים לוגיסטיים.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן