עו"ד יריב שגיא

בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) במסלול האקדמאי של המכללה למינהל. הוסמך כעורך דין לפי חוק לשכת עורכי הדין בישראל בשנת 1995 .
בעל תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטה תל-אביב.

עוסק בליווי עסקאות מקרקעין מכל הסוגים, ליווי פרויקטים של בניה משלב רכישת הקרקע ועד לרישום הזכויות על שם הרוכשים. בעל ידע וניסיון בתחום של מיסוי מקרקעין. כמו כן, מטפל בתביעות ואכיפת רישום בפרויקטים שהליכי הרישום בהם הוזנחו או נתקעו ובמסגרת זו מונה ככונס נכסים לרישום בנינים וכן הביא לאכיפת הרישום על יזמים סרבנים.

עו"ד יריב שגיא התמחה במשרד עוה"ד אריה קמר ושות' והועסק כעו"ד שכיר במשרדו של עו"ד שאול ברגזון.
ליווה מספר עסקאות בהיקף של עשרות מליוני שקלים כל אחת בתחום הנדל"ן ובכלל כך עסקאות במכר מגרשים לתעשייה של מינהל מקרקעי ישראל , מכר ופירוק של איגודי מקרקעין המחזיקים במגרשים לתעשייה ומכר מחסנים ומרכזים לוגיסטיים בהן היו מעורבות חברות מהגדולות במשק ובהן : שרותי בריאות כללית, אלבר ציי רכב (ר.צ.) בע"מ, רנואר השקעות ונדל"ן ושות', מכשירי תנועה בע"מ, מ. יוחננוף ובניו (1988) בע"מ, דוד לובינסקי בע"מ, דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ, זוקו שילובים בע"מ, קבוצת אשטרום בע"מ, סוגת תעשיות בע"מ שלמה תחבורה (2007) בע"מ.

כמו כן, עו"ד יריב שגיא טיפל בשנים האחרונות בעסקאות רבות של ביצוע בניה, בניה והשכרה של מבנים גדולים, עסקאות בקרקע חקלאית בהיקפים ניכרים. 

בנוסף עו"ד יריב שגיא עוסק ברישום של פרויקטים מורכבים לרבות פרצלציות, בתים משותפים גדולים וכיו"ב והשלים עד היום רישום של עשרות בנינים. 

כיום מלווה עו"ד יריב שגיא קבוצת בעלי מניות בחברת פנינת הכרך בע"מ אשר קיבלו במסגרת פירוק החברה זכויות במגרש מערב ראשון לציון לאכיפת הסכם השיתוף ביניהם באמצעות בית משפט השלום בראשון לשם הוצאתו לפועל של פרויקט בניה בן 42 דירות.

ייצג בעלות זכויות במתחם שכונת פועלים ג' בצפון הישן של תל אביב סמוך לנמל תל אביב ורחוב הירקון במכר זכויותיהן במגרש 5 בתמורה ל – 13,000,000 ₪. 

ייצג 80% מיזמי הבניה של הבניין ברחוב יונה הנביא 25 בתל אביב אשר בימים אלה נמצא במסירה ובמסגרת זו ליווה את רכישת הזכויות במקרקעין, רישוי הבניה, התקשרות עם בנק מלווה, התקשרות עם קבלני ביצוע והיה מורשה חתימה בחשבון הליווי של הפרויקט.

יריב שגיא